London

Om en vecka bär det av till London. Jag och två kompisar åker dit fredag till söndag. Det är vår 30-årsresa som vi pratat om länge. Det har alltid kännts ganska långt borta men nu är vi där, tre gamlingar på 30 bast, fastän jag är faktiskt bara 29 i två månader till vill jag poängtera.

image835

Hur som helst, på tisdag kväll ska vi träffas och käka och planera lite. Min egen lilla plan /förslag som jag ska lägga fram är Oxford Street på fredag och Notting Hill på lördag.

på Oxford Street finns ju hur mycket affärer som helst. Ett urval av dem jag vill besöka är:

Miss Selfridge
Top Shop
Dorothy Perkins
Urban Outfitters
Marks & Spencer
Disney Store

På lördagen är jag sugen på att åka till Notting Hill och gå på Portobello Market. Får se vad de andra tycker om det. Jag skulle också kunna tänka mig att kolla in Camden Market, shit att det bara är en helg.

Ni som varit i London nyligen, vadfår jag inte missa??


Kommentarer
Ulrika

Låter fint enligt mig!

2007-08-02 @ 22:18:34
URL: http://www.ulrikassuperblogg.blogg.se
mehla

Jag skulle satsa på Camden, helt underbart;)

2007-08-03 @ 20:39:16
majken

ski i oxford street.. för mycket folk dyrt och tråkigt sortiment.. spitafield market vid liverpoo street station och potobello är kul... även runt de indiska kvartereni östra london kan man hitta mycket spännande...

2007-08-05 @ 22:23:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0