Torsdag

Jahapp,torsdag idag då och dåligt väder igen. Bra väder för att städa och baka kanske. En långpromenad skulle också vara bra för hälsan. Har ju kommit igång att styrketräna i alla fall men förbränningen är det ju sämre med... Skulle behöva ta itu med en jättehög med jobbpapper också, suck, visste att jag skulle vänta med det till sista veckan. Bäst att passa på nu, det ska ju bli varmt nästa vecka =)

Igår var jag för övrigt och hämtade paket från ellos. Hade skickat tillbaka några saker som inte passade men nu kom en bättre storlek. Det blev en liten hög. (Herregud jag kommer få vara med i Lyxfällan snart)


Stickad klänning, tröja, tunika, kofta och mössa.

Jag är jädra sugen på att klicka hem jeansklänningen och en till kofta men det får hålla sig tills jag har varit i London. Risken finns ju att man shoppar lite där har jag en känlsa av (Lyxfällan, here I come!). Bara en vecka kvar nu!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0