Dagens outfit

Har haft en riktigt, riktigt usel dag idag!!!! Sov dåligt inatt så jag var trött som fasen i morse. Det fanns knappt ingen frukost att äta och sen krånglade cykeln så jag fick gå med mina pumps, inte jätteskönt. Första lektionen var jobbig. På eftermiddagen var ett långt, jobbigt möte med en massa otrevligheter att diskutera. Bläääää!!!!

Ikväll ska jag i alla fall iväg och dansa och det är kul. Synd bara att jag känner mig som the grand old lady bland alla 19-åringar... Men skitsamma, jag kör på i alla fall.

Så till dagens outfit:

- Stickad klänning, Manhattan
- Leggings, Gina Tricot
- Pumps, second hand

image945 image946

För övrigt är det den 18 september idag och jag är 29 år i 10 dagar till....


Kommentarer
Ellinor

Åh mysig klänning:)

2007-09-18 @ 20:26:31
URL: http://sharpen.blogg.se
Efraim Barkbit

30 dagar före mig iallafall ;)

2007-09-18 @ 22:05:50
Danwei

Klänningen ser jätteskön ut och skorna är underbara!

2007-09-19 @ 07:46:59
URL: http://danweistyle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0