Happy birthday to me!

Jahapp, då var det dags. I am very old! Närmare bestämt 30 år gammal idag. Herregud, det är ju helt orimligt, hur gick det här till? Jaja, jag fick i alla fall visa leg på systemet igår så det är kanske ingen fara än så länge. Och de grå håren kan ju färgas över =).

Min första present fick jag i morse: två biljetter till Ladies Night. Fick det av D och hans kompanjoner i vibrationsträningsbranschen. Jag och min kompis U ska åka, lite otippat, till Sundsvall av alla ställen. Det ska bli kul. 27 oktober blir det. Oktober är fullsmockat med föreställningar för min del men det är ju bara kul.

Nej, nu är det dags att knalla iväg till jobbet. Det är kaaallt ute idag...



Kommentarer
Jamie

GRATTIS!!!
Hoppas du får en bra dag. Och du, trots att jag har gått på hårt om min ålderkris, så får jag väl säga att vi är INTE gamla än.. Jag blir också glad varje gång jag får visa leg på systemet, tyvärr händer det inte så ofta för min del och jag erkänner att jag nästan tar lite illa upp när dom inte frågar längre, men så är det, jag kanske börjar se lite sliten ut, vad vet jag.. Och gråa hår tror jag inte en sekund på att du har.. ;)
I vilket fall ta hand om dig och ha en jättebra födelsedag..
Jag packar och fixar och har drabbats av resfeber av någon mystisk anledning har aldrig varit så här hispig inför en resa förut, det kanske är för att jag inte har någon biljett hem?..
Kramar/Jamie

2007-09-28 @ 11:22:09
URL: http://lifeandstyle.webblogg.se
Käthe

GRATTIS! Inte klokt vad gammal du är. :) Själv fyller jag snart 34...

2007-09-28 @ 15:48:06
URL: http://kathe.blogg.se
Danwei

Grattis! Hoppas du hade en underbar dag och att du får en minst lika trevlig helg :)

2007-09-28 @ 19:30:17
URL: http://danweistyle.blogg.se
helenamariacecilia

Grattis! Själv är jag "ung" en månad till...

2007-10-01 @ 16:05:05
URL: http://helenamariacecilia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0