Jag är så kulturell

Min höst kommer bjuda på flera trevliga föreställningar. I mitten av oktober ska jag kika på Fredrik Lindströms föreställning med några från jobbet. Ett par veckor senare är det dags för Johan Glans och Henrik Schyffert. Glans är ju helt underbart rolig (ja, Schyffert också förstås). Det ska bli riktigt kul. Sedan i november är det dags att vara riktigt kulturell. Då är det Dramaten som gäller. Jag ska se Henrik Ibsens Ett Dockhem. Jag har läst pjäsen flera gånger och länge velat se den så det  är kul att den spelas nu. Så ni ser, jag är rätt kulturell av mig=)

image949  image950  image951  image952


Kommentarer
helenamariacecilia

Å vad roligt med Ett dockhem! Tyckte jättebra om den när jag läste den, men har aldrig sett den live

2007-09-22 @ 16:38:50
URL: http://helenamariacecilia.blogg.se
Jamie

jag blir lite avis på att du ska se ett dockhem, hoppas den är bra..
Jamie

2007-09-22 @ 17:02:36
URL: http://lifeandstyle.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0