Onsdag

Idag är det kick off med jobbet. Det ska bli team building med massa övningar och skit. Jag är jättetråkig, jag vet, men jag hatar sånt här. Dessutom blev jag så förbannad på jobbet igår att jag inte har lust att gå dit överhuvud taget. En av mina chefer slängde ur sig en kommentar till mig som kändes väldigt onödig. Jag gillar inte att använda ordet eftersom det känns som det gått inflation i det, men jag kände mig faktiskt kränkt. Dessutom hade vi precis haft föreläsning från Friends...Funderar på att ta upp det med personen i fråga, men vet inte om jag orkar.

Positiva klubben =). Nej, det kanske blir kul idag, vem vet.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Ulrika

Vad är det för chef du har? Ge chefen en fet smäll säger jag. Ha en bra dag idag. Kram U

2008-08-13 @ 09:41:38
URL: http://ulrikassuperblogg.blogg.se/
Sandra L

JAA, stå på dig Jenny!!! Stryk ska han ha!!!

2008-08-13 @ 15:32:11
Camilla

Stå på dig säger jag också! Säg till han/hon

2008-08-13 @ 16:47:04
URL: http://shopalot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0