Dog tooth

Gomorron! Herregud, jag har varit uppe i en timme redan, inte likt mig. Jag var inte helt nöjd över att gå upp tidigt idag. Trodde jag skulle få sovmorgon men så dök det upp ett möte direkt på morgonen som jag inte kan missa. Jaja, nu när man väl är uppe är det ju rätt skönt.

Har rivit runt i garderoben ungefär halva tiden sen jag gick upp. Helt otroligt att det inte finns något bra i alla klädmassorna därinne. Nu har jag nåt att göra i eftermiddag också för jag har skapat kaos.

Blir bara en detaljbild från dagens outfit. Kamerajäkeln funkar helt uselt nämligen, blir jättemörka bilder. Jag bestämde mig till slut för den hundtandsmönstrade kjolen.
image969
Gillar ni hundtandsmönster?


Kommentarer
ulrika

Det lilla vi får se av outfiten var i alla fall snyggt =)

2007-10-10 @ 09:08:03
URL: http://colorelle.blogg.se
Danwei

Jag tycker det är fint, men har fortfarande inget hundtandsmönstrat i min egen garderob :)

2007-10-10 @ 18:45:37
URL: http://danweistyle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0