Lästa böcker 2014

I år ska jag försöka komma ihåg att skriva upp alla böcker jag läser. 6 januari idag och hittills har jag hunnit med en :)
 Saker min son behöver veta om världen (Pocket)
 
1. Anna Fredriksson: Augustiresan
 
2. Fredrik Backman: Saker min son behöver veta om världen
 
3. J.R.R Tolkien: The Hobbit
 
4. Suzanne Collins: The Hunger games
 
5. Suzanne Collins: Fatta eld
 
6. Suzanne Collins: Revolt
 
7. Karin Alvtegen: Fjärilseffekten
 
8. Jonathan Tropper: Fördelarna med en kollaps
 
9. Mari Jungstedt: Den man älskar
 
10: Viveca Sten: I maktens skugga
 
11, Peter Robinson: En förgiftad man
 
12. Carin Gerhardsen: Gideons ring
 
13. Carin Gerhardsen: Hennes iskalla ögon
 
14. Björn Hellberg: Skumrask
 
15. Michael Nyqvist: Dansa för oss
 
16. Therese Söderlind: Norrlands svårmod
 
17. Hanne Örstavik: Tiden det tar
 
18. Ann Rosman: Fyrmästarens dotter
 
19. Ann Rosman: Själakistan
 
20. Ann Rosman: Porto Francos väktare
 
21. Ann Rosman: Havskatten
 
22. Arnaldur Indridason: Den stora matchen
 
23. Mord på julafton och andra juldeckare
 
24. Johan Theorin: Rörgast
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0