Fest ikväll, vad har man på sig?

Ikväll ska jag på fest. Kan inte minnas när det hände senast. Har varit så trött efter jag börjat jobba att jag knappt orkat göra någonting. Men ikväll är det fest med mitt gamla sommarjobb. Företaget flyttade till Stockholm förra året och nu ska vi ha en liten återträff och äta lite julmat. Det ska bli kul. Eftersom jag så sällan är på fest vull man ju vara lite fin också, men inte för uppklädd då jag inte tror att det är den sortens fest. Än så länge har jag bestämt mig för skor och väska. Det blir skoletter och kuvertväska med rosett. Jag har bestämt mig för klänning och leggings också. Valet står just nu mellan en grön A-linjeskuren klänning från HM och en mjukisklänning i svart med rött skärp i midjan, hmmmmm


119089-139


Kommentarer
Fridalicious

Ta den gröna! Den är jätte söt.. dessutom är grönt riktigt snyggt!

Klubbar vi det? :)

2006-12-02 @ 15:12:58
URL: http://fridde.blogg.se
Sopheia

Så söt väska!

2006-12-02 @ 16:14:47
URL: http://sopheia.circe.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0