Fredag kväll

Idag fyller älsklingen 30 år och det firas ikväll med middag på restaurang. I morgon blir det festligheter hela dagen. Släktkalas med smörgåstårta på dagen och fest med kompisarna på kvällen. Själv har jag ett år kvar till 30. Jag tyckte nyss jag fyllde 18 men det var visst ett tag sedan. När jag ser mina elever som är 18 år förstår jag att det hänt en del...

Försökte få till ett par bilder på kvällens outfit men jag kan inte få till det. Borde ju gå att ta kort med nån självutlösare så man slipper stå framför spegeln. Tips, någon? Måste läsa instruktionsboken. Jaja, så här blev det i alla fall. Det är dagens paket från La Redoute som gäller idag. Blir nog stövlar i stället för pumps dock, lite kallt ute.



119089-68119089-67


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0