Ny klänning i morgon?

Idag hade jag en riktigt jobbig dag. Elever i slagsmål, stolar och bord som for omkring och lite allmänt mysigt stämning sådär. Halvkul att försöka stoppa två 17-åriga killar som pucklar på varandra för fullt...


Tog i alla fall ett varv på stan efter jobbet för att tänka lite på annat och gissa vad jag springer på på HM? Jo, den grå, stickade klänningen som blivit allmänt känd som Ebba-klänningen efter att Ebba von Sydow haft den på sig på bild. Egentligen har jag tyckt att den varit otroligt överskattad, den säljs ju för dubbla priset på Tradera till och med. Materialet är ju inte det bästa heller. Men ialla fall så blev jag lite till mig och hängde undan den till i morgon. Tror nämligen att den blir skön att ha på jobbet, dessutom tycker jag den är riktigt fin.




                                                                                   



Kommentarer
Hanna

Hej! Jag har klänningen och den är jättemysig, nackdelen är att den blivit lite nopprig men det gör inte så mycket för det priset!

2006-11-23 @ 19:47:53
URL: http://hannasvardag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0