RED SHOES

Jag håller för tillfället på och fixar i min klädkammare. Har radat upp mina skor och upptäckt att det är mest svart och det är ju lite trist kanske. Jag tror aldrig att jag haft ett par riktigt röda skor. Undrar om jag skulle trivas i det, ganska utmärkande ju. Hur som helst finns de här röda pjucken hos hav2have, fina va? Ballerinorna är ju inte allför lysande röda så de skulle nog funka utan att jag skulle känna mig uttittad. Gulligt med rosetterna också, det gillar jag. Och skoletterna är ju bara jättesnygga, men väldigt röda...



119089-92119089-91119089-90Bilder: lånade från Have2have


Kommentarer
Mira

Jag har röda stövletter från Have2Have... de är absolut på min 10 i topp lista!!

2006-11-18 @ 00:35:05
URL: http://miranilsson.blogg.se
Linda

De är snygga! Jag har ett par röda skor men tyvärr är de förstora...

2006-11-19 @ 12:01:45
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0