Bugs

image856 Lägenheten är invaderad av bugs och spindlar känns det som. Tvestjärtar och äckliga kryp överallt. Spindeln inatt tog dock priset. Jag låg och läste och känner att nåt typ tittar på mig. På hörnet av sängordet sitter den största spindel jag sett! Jag är vanligtvis inte rädd för spindlar alls men den här var enorm. Jag blir helt tjejig och försöker väcka D. Han mumlar bara att jag ska hämta en tidning att slå ihäl den med, my hero... Spindeln hoppar ner på golvet och jag lovar, jag hör hur det dunsar när den landar, uuuuuhhh. När jag hämtat en tidning är den borta. Jag letar under sängen med ficklampa och allt men puts väck. Går ju inte att sova, det kryper överallt på kroppen känns det som. Då landar en annan bug, nån äcklig liten skalbagge bredvid huvudet på mig., fyfan, jag dödar den med tidningen. Senare på natten går jag in i badrummet och möter den äckliga jättespindeln där inne. Jag kastar en tidning över den och trampar på den, kraaas, uuuhh, va äckligt!!! Äcklet spolas ned i toaletten och jag ber till gud att det var samma spindel jag mött tidigare, annars finns det ju fler... end of story (förhoppningsvis).


Kommentarer
Anonym

haha fyfan va skabb:) skulle få panik o springa åt skogen..

2007-08-09 @ 14:11:19
URL: http://danajs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0