Favoriter

Jag antar härmed Käthes utmaning och listar några favoriter ur min garderob. Men gud vad svårt det ar, har nästan ångrat mig redan. Så här blev min favoritlista (som den ser ut nu, kan ha ändrats om 5 minuter).

Tre favoritbutiker

1. HM, billigt och snyggt
2. ASOS, samma motivering, dock svårt med storlekar, speciellt på skor.
3. Indiska, både kläder och inredning, det jag gillar:)

Tre favoritoutfits

1. Förklädesklänning från Flash (min Velvet-kopia)
2. En förklädesklänning till från (otroligt nog) Manhattan i Sthlm
3. Hundtandsmönstrad kjol från HM
119089-404
Tre par favvoskor (svårast)
1. Stövlar från Skopunken, används flitigt just nu
2. Skoletter med rosett
3. Leopardballerinas, inte använda än iofs men i vår så...
119089-405
Tre favoritsmycken (också jättesvårt ju)
1. Armband från Indiska
2. Silverhjärta med lång kedja
3. Dubbelradigt pilgrimhalsband

119089-406


Kommentarer
Elizabet

Finfint!:D

2007-02-21 @ 16:58:22
URL: http://Elizabet.blogg.se
Dudy

Leopardballerinorna var supersöta :)

2007-02-22 @ 12:17:42
URL: http://dudy.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0