Hårutmaning

Antar utmaningen om hår jag hittade hos Käthe:

Vad har du för hårtyp: Tunna strån men väldigt många
Hur många gånger i veckan tvättar du håret: I stort sett varje dag, tyvärr
Vilket schampo och balsam använder du: Olika, mest köpt i vanliga affärer
Vilket är ditt favoritmärke när det gäller hårvård/stylingprodukter: Osis
Hur ofta besöker du frisören: alldeles för sällan efter att min frisör slutat, hittar ingen ny jag är nöjd med
Värsta frisyren du någonsin haft: hade superkort i 11-årsåldern, men då var jag nöjd med det, såg nog ut som en liten kille. (Spretluggen på 80-talet också förstås!!)
Ditt drömhår: Jennifer Anistons hår
Nämn 3 bra produkter du inte kan vara utan: -
Vad är det värsta som skulle kunna hända ditt hår: Att tappa det.
Rakt eller lockigt: Rakt
Kort eller långt: Mittemellan just nu, skittråkigt
Har du färgat håret någongång: Alltid färgad, började på gymnasiet
Vilken färg isåfall: Oj, kastanj, mörkbrunt, slingor, mörklila, rött....

Fler som vill anta utmaningen?

Saknar mitt hår jag hade under gymnasietiden.....

119089-423



Kommentarer
Käthe

Det är jättejobbigt att hitta någon bra frisör - jag håller med. Så blankt och fint hår trots att det var långt. Ska du växa ut det igen eftersom du saknar det?

2007-02-25 @ 12:37:51
URL: http://kathe.blogg.se
Jenny

Käthe: Har för lite tålamod tror jag, men kanske får det växa ut, tyvärr börjar några grå titta fram också... Lättare att färga över dem när det är lite kortare:)

2007-02-25 @ 12:40:43
URL: http://jennysblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0