Deppig?

Jag känner mig lite smådeppig idag, vet inte varför. Kankse jobbångesten som börjar krypa sig på. Jag har ju haft jullov sedan den 22 december och på måndag är det dags igen att gå och tampas med eleverna. Och inte har jag rättat proven och uppsatserna som jag skulle, och inte har jag planerat vårterminen heller.

Hur som helst så verkar jag inte klara av att vara ledig utan att helt vända på dygnet och sluta sova på nätterna. Sitter uppe och grubblar och tänker. Men jag har lovat mig själv att försöka ta tag i mig själv när jag känner att det börjar kännas jobbigt. Inga depressioner under 2007 tack! 2006 klarade jag av rätt bra, men jag känner mig fortfarande inte helt säker på att klara av vardagen utan mediciner så jag avvaktar med att trappa ned...

Nej, dags att ta tag i den här dagen också! Borde få någonting gjort i alla fall. Och ikväll blir det poweryoga, så kanske jag kan sova sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0