Mysbelysning

Jag är besatt av ljuslyktor. Jag älskar att tända ljus och köper ständigt nya lyktor som inte får plats. Jag har fullt i skåpen så jag får byta ut då och då. Mina absoluta favoriter är mina lotuslyktor som jag har i olika färger. I vardagsrummet finns de i rosa och lila nyanser, ett par mörkröda står i hallen och i köket har jag gröna och turkosa. Lite tjatigt kanske men de är så fina! Lyktorna finns nu att köpa lite varstans bla hos favoritsaker.

På en av bilderna syns även en kokbok av min favorit-tv-kock, Leila Lindholm. Den är verkligen jättehärlig, med en massa mumsiga recept, tips och fina bilder.



Kommentarer
Z.

Har också två lotuslyktor i två gröna färger, en ljusare och en mörkare. Superfina är de! :)

2007-01-18 @ 18:18:24
URL: http://zinnia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0