Dagens outfit

Har precis kommit hem från en runda på stan med mamsen. Köpte en svart bastopp för 50kr. Kunde ha shoppat loss men jag måste spara mig till London, bara 2 veckor kvar nu.

Skumt väder idag, det regnade som fasen i morse så det blev jeans men nu svettas man rejält. Varmt och fuktigt, man känner sig inte så fräsch. Till jeansen blev det en tunika från Gina Tricot. Har bytt ut sidenbandet mot ett hallonrött skärp från HM. Det tyckte Rasmus (2 år) att jag skulle ha när vi shoppade i måndags, så det fick bli ett sånt =).

image809

Slänger in bilder på onsdagens och torsdagens outfits när jag ändå håller på(Torsdag till vänster):


image811image810



Kommentarer
Jamie

Jag har en likadan klänning/tunika från Gina och älskar den..
Ännu snyggare på dig!!
Ha det/Jamie

2007-07-27 @ 21:52:33
URL: http://lifeandstyle.webblogg.se
Angelica

Fina outfits :D

2007-07-28 @ 10:57:55
URL: http://aljung.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0