Sommaren so far

Shit, bara två veckor till man börjar jobba igen. Inte bra att vara ledig så länge som 8 veckor, man hinner liksom komma in i lunket. Jobbångesten börjar göra sig påmind och det känns ju knappt som det varit sommar på riktigt ännu. Skruttväder!!

Man får ju lite panik och det känns som man inte hunnit med något, men en del har det ju blivit ändå. Lägger upp ett par bilder på det som hänt hittills under mitt lov. Sen blir det ju London om två veckor.

Det har blivit en tripp till Smögen och sedan shopping i Ullared. Ett par shoppingrundor i Stockholm har hunnits med och en ny mobil har inhandlats. Ett antal böcker har jag läst  (bara 8 än så länge, dåligt) och igår var det bio. Jag har bakat i det dåliga vädret och vi har hälsat på och fått besök av två busiga hundar. En riktig hejdundrande 30-årsfest var jag på förra helgen också men därifrån visar jag inga bilder ;). Får se vad som hinns med de sista två veckorna.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0