Aajjjj!

Fy vad förkyld jag är!!! Febern har släppt lite i alla fall, men näsan och ögonen rinner och huvudet dunkar. Jag har även ett skumt symptom som jag alltid får när jag är förkyld. Jag får skitont i tänderna och käkarna. Det känns nästan som om tänderna ska trilla ut och det är inte skönt! Jag och mamma får likadant vid förkylning. Nån annan som känner igen det??

Nu är det dags att försöka äta nåt, sen apoteket, sen en lektion. Jag vägrar sjukanmäla mig för en ynka lektion, jag får stå ut! Jag tackar gud att några klasser har praktik just nu...

119089-493


Kommentarer
Jenny

Åh krya på dig! Och tack, älskar klänningen! :)

2007-03-19 @ 12:18:36
URL: http://lillmokkasin.blogg.se/
Jamie

Jag får också ont i tänderna precis som du beskriver det är så jobbigt och alla tror att man blivet knäpp.
Ha det så bra...

Jamie

2007-03-25 @ 16:03:00
URL: http://lifeandstyle.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0