Garderobskoll

Även om jag ständigt fyller på i garderoben är jag aldrig nöjd med vad som finns där och varje morgon har jag svårt att hitta något att ha på mig. Nu är det snart sommar och det är dags att se över vad som finns i gömmorna. Det här är de kläder jag använt på sistone:



De här sakerna är införskaffade inför sommarsäsongen:



Det jag planerar att skaffa är ett par jeansshorts, ny bikini och en vit Little Miss Sunshine T-shirt från Junkfood.  Kanske ett par vita tygskor också. Vad tycker ni, vad kan jag mer komplettera med? Har ni några speciell favoriter inför sommaren?


Kommentarer
charlotte

precis, jeansshorts ! det kommer vara skitsnyggt i sommar med ett par "romarsandaler" och ett vitt basic-linne till, tror jag iaf. snygga inköp !

2007-05-10 @ 11:09:54
URL: http://chalotten.blogg.se
Desirée

På sommaren tycker jag det är så fint med vitt! Köp vitt! :) kanske en kjol.

2007-05-11 @ 21:39:19
URL: http://desires.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0