Lördag

Igår var det fest så jag är aningens seg idag. Det var iofs ganska städat men det är inte alltför ofta jag festar numera. Det blev mat och vin och dans och hela köret, det var kul. 40-årsfest var det, en kompis till D som fyllde år. My God, nu fyller kompisar 40 också, det går utför. Men, men jag är ju fortarande 20 +, i alla fall i ett par månader till.

Dagens plan var att gå på loppis, en stor utomhusloppis som arrangeras några gånger om året. Jag orkade inte  idag så jag struntade i det vilket känns helt okej för det kom nyss en rejäl regnskur ute. Det betyder iofs att min back-up-plan att ligga i solstolen också sprack. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, jag blir väl tvungen att rätta prov i alla fall..

*kram*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0