Det blir trååångt!!

Idag har jag lyckats komma ut lite. Vi har köpt lite färg som vi ska måla köksmöbler med och lite annat krafs. Har också varit uppe och kikat i nya lägenheten där D håller på att måla i sovrummet. Det blir fint men varje gång jag är där känns det som lägenheten är mindre än sist. Jag förstår verkligen inte hur vi ska få plats. Det blir till att rationalisera bort ännu mer grejer. Som tur är har vi fått ett stort förråd i alla fall.

Just nu ser det ut som ett slagfält här hemma. Kartonger står lite överallt, prylar ligger slängda, sängarna är obäddade och disken är odiskad. Att förbereda en flytt samtidigt som man är sjuk är inget jag rekommenderar. Men det är väl lika bra att vänja sig vid röran med tanke på hur det kommer bli med alla saker i pyttelägenheten. Ska bli spännande att se hur det blir. Slår vi inte ihjäl varandra på den lillla ytan gör vi det aldrig. Jag ser det som ett test.

Nu måste jag lägga mig en stund igen. Jävla skitförkylning!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0