Gomorron

Gomorron vänner! Eller gonatt känns det mer som. Jag är hur trött som helst. Idag ska jag ha utvecklingssamtal hela dagen. Det känns väl inte dökul precis men sen är det ju helg i alla fall. Det ska bli riktigt skönt för det har varit en riktigt jobbig vecka på jobbet. Det händer mycket konstiga saker på en skola kan jag lova...

Ikväll ska jag kanske hjälpa lillebror med målning av hans nya lägenhet, om jag är vid medvetande vill säga. Sedan har jag ju en del att packa själv. Vi får förhoppningsvis nycklarna till nya lyan nästa helg, wihoooo!! Min granne är inne här varje dag nu för att fixa med en massa grejer (ska ju sälja huset). Känns halvjobbigt med någon som bara stövlar in när som helst utan förvarning. Dessutom är det helt lerigt för han går in med skor, jäkla pucko!

Sista dagen innan vi flyttar ska jag spela den här låten på hööög volym, belieeeeve me!!


Kommentarer
Sandra

Shit, vilken passande låt! Den skulle vi ha spelat innan vi flyttade från "mongot" i Rademachersmedjorna! Ha ha!!

2007-11-09 @ 08:44:40
Ulrika

Hihi den var passande!

2007-11-09 @ 13:59:51
URL: http://ulrikassuperblogg.blogg.se
Jamie

Vill bara säga hej och hoppas helgen varit bra..
Ja det finns ju såååå mycket puckon överallt och när man tror man mött den värsta dyker alltid något ännu värre upp, helt otroligt...Det är ju tur att vi är så otroligt bra, eller hur..haha
ja just det jag var ju bara tvungen att köpa den där chokladen du bloggade om, ja, den var god, men jag vet inte om jag tycker det var bra..Nu vill man ju bara äta mer och det borde jag verkligen inte göra.. Allt fatsnar ju direkt på arslet och det gillar jag inte riktigt..haha
Ha en skön söndag och lycka till med packning målning och flytt..
Massor med kramar..
Jamie

2007-11-11 @ 11:56:19
URL: http://lifeandstyle.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0