Tröött

Söndag kväll och jag är helt slut. Tur att eleverna är lediga i veckan annars hade de fått stå ut med en hel del gäspningar från mig. Helgen har spenderats i Sundsvall. Efter en lång biltur dit blev det lite shopping och lunch på stan. Efter det lite softa på hotellet innan det var dags för Ladies Night. Showen var riktigt bra även om den gärna fått vara lite längre. Jag skulle gärna tittat på Martin Stenmarck en timme till  =)
image1002

Nu har jag precis kommit hem från fridanslektionen. Det var kul men svårt idag. Jag hade dessutom inte ätit sedan hotellfrukosten i morse så jag blev aningen trött. Nu blir det sen middag och Palamentet följt av film.


Kommentarer
Elisabet

Kul att showen var bra!
Kolla in tävlingen på min blogg om du vill!

2007-10-29 @ 15:50:19
URL: http://stenvreten.blogg.se
Camilla

Jag säljer min färgdoppade topp från Velour

2007-10-30 @ 07:31:46
URL: http://shopalot.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0