Det händer grejer

Det händer saker runtomkring mig. En kompis har tydligen gift sig i USA i hemlighet och en annan har köpt hus utan att säga nåt. Själv jobbar jag på och bor i min lilla hyrestvåa, men jag trivs bra med det. Ibland känns det som det tävlas om vem som är mest vuxen eller vem som hinner med mest. Jag tror jag förlorar =). Just nu känns det helt ok med samboliv, jobb och dans på kvällarna. Herregud, jag hinner knappt med det känns det som. Förlovning, giftermål, hus och barn får vänta ett tag till. Sorry, mamma, inga barnbarn det närmsta året i alla fall =).


Kommentarer
Jamie

Jag vet hur det känns.
Ibland undrar jag om jag någonsin kommer att leva upp till släktens förväntningar på att bli "vuxen".
Förresten jag var bara tvungen att gå och se om de hade tagit bort den där hemska skojrt-skylten, den stod kvar ett par dagar efter jag tog kortet. Men nu är det bytt mot en ny, det konstiga är att det fortfarande inte ligger några skjortor på bordet vid skylten...Hmmmm kontigt tycker jag.
Men visst kryper det i kroppen när man ser sånt där...
Ha en bra helg...
Kramar/Jamie

2008-04-12 @ 16:51:50
URL: http://lifeandstyle.webblogg.se
Mizz

Känns som att du e mest vixen. dem andra verkar ju ha as kul och leva livet dock inte som vuxna . dem verkar vara sånna som gör saker efter impulser vilket e så man ska leva.. vägra växa upp ;)

2008-04-12 @ 21:07:07
URL: http://malinholm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0