Gomorron

Måndag igen. Idag är det nationellt prov i engelska igen nu på morgonen, B-kursen denna gång. Det tar aldrig slut. I morgon är det dags igen, A-kursen då. Härligt! Men i morgon har jag lämnat över vaktandet eftersom jag drar till Milano med mitt arbetslag. Det blir kul. Det ska bli besök på vingård, strosande i Milano och en tur till Bergamo.

Jag har lite ångest inför helgen måste jag säga. Dansuppvisning både lördag och söndag. Hade nog kännts rätt okej om det inte varit för att jag kommer hem från Milano fredag natt och vi ska ses typ halv nio på lördag morgon, snaaaark!! Jaja, hoppas jag inte tappar tjejen jag ska lyfta i ett nummer bara...

Jahapp, jobbdags. Tudeloooo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0