Den ofrivillige skidåkaren

I morgon ska jag iväg med Daniels familj och åka skidor, eller snarare gå på skidor. Vi åkte förra året och jag var riktigt kass! Nyåret kommer att firas i en stuga nära skidspåret. Har lånat mammas gamla plankor med tillhörande gamla pjäxor. Det är ju inne med retro =). Det blir nog skoj även om jag vet att jag tycker det är svinjobbigt att åka. Hoppas på att jag blivit bättre efter att ha vilat mig i form hela året =). Antagligen är jag nästan lika bra som Gunde i år.



Kommentarer
Camilla

Hihi, det låter som en bra strategi tycker jag!

2008-12-29 @ 10:57:47
URL: http://shopalot.blogg.se/
Anonym

Ha ett gott nytt år! Vi hörs! Kramar Ulrika

2008-12-30 @ 19:50:07
Jamie

Det är klar att du är en Gunde....

Hoppas Nyårsafton och Julen har varit bra för er tjejen..

Jag har jobbat hela julen och var hemma med en kanonförklning igår.. Idag mår jag fin fint men till vilken nytta?? hahaha Festen var ju igår..

Ha ett kanon 2009...

Jag håller mina tummar. Och hoppas att mitt år blir bättre än förra.. 2008 sög för mig...

Massa kramar/Jamie

2009-01-01 @ 11:32:54
URL: http://lifeandstyle.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0