Några önskeklappar

Folk undrar ju vad man önskar sig i julklapp. Helt hopplöst att veta vad man ska svara. Men här kommer några tips för dem som känner att de vill ge mig en massa julklappar haha:

♥ Alla älskar raymond säsong 8, roooligt!!

♥ Sex and the city, the movie. Of course!

♥ This charming man, Marian Keyes senaste  bok.

♥ Clothes från Monki (eller nån annan trevlig affär).

     



Och nu till er som känner att ni verkligen vill ge mig något extra:

♥ En resa till thailand

♥ Ett lyxigt hus

♥ Obegränsat med pengar

Ja, det var väl vad jag kom på just nu....;)


Kommentarer
Magnus

Jag älskar också Raymond : )

2008-12-04 @ 17:43:37
Ulrika

Trevliga önskningar med obegränsat med pengar. Den vore något! :o)

2008-12-05 @ 08:00:54
URL: http://ulrikassuperblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0