Bara onsdag.....

Jäklar i havet va trött jag är. En sömnlös period verkar ha börjat igen, skitjobbigt. Det känns som det borde vara fredag redan vilket är aningen jobbigt. Idag har vi "buffertdag" i skolan vilket betyder att eleverna kommer in och tar igen saker de missat under terminen. Jag borde rimligen ha fullt upp under dagen men jag tvivlar på att alla orkar komma. Det brukar kunna bli ganska glest då sovmorgon oftast lockar mer än engelska och svenska. Just nu förstår jag dem måste jag säga. Fick jag välja idag bidde det godis och film i soffan.


Kommentarer
Ulrika

Godis o film låter bra!

2008-02-07 @ 16:16:49
Petra

Jag fattar inte heller hur dom kan tjäna så mycket. Men dom drar väl in lite på reklam på bloggen och lite för att firmor kontaktar dom och vill att dom ska prova deras prylar. Då kanske dom får en peng då med? Jag vet inte! Jag bara tänker högt! :D

2008-02-07 @ 16:53:34
URL: http://sotnosen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0