Flitig

Man får en del gjort när man är ledig. Igår fick jag ordning på garderoberna och bar ner en massa jackor i förrådet. Jag rensade ut lite skräp också, det tar visst aldrig slut. Bakade även lite fler muffins och en sockerkaka. Just nu håller jag på och tvättar och ska strax påbörja maten. Mamsen kommer hit på lunch. Det bjuds kycklingspett och klyftpotatis. Sedan kommer en kompis över på fika.

I morgon ska jag nog ta itu med städskåpet. Det rasar ut grejer när man öppnar nämligen. Skulle behöva göra mig av med en massa papper och glasflaskor också men det är för tungt att bära. Alla uppsatser och annat jag har med mig hem har jag dock inte börjat med ännu. Jag har i alla fall sorterat alla papper så de ligger i ordning...

Som ni ser har jag hunnit lite i alla fall. Och även om jag fixat och donat har jag faktiskt hunnit med Våra bästa år och lite Oprah också =).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0