Sista chansen

Nu är det runt 4 timmar kvar på mina auktioner. Har bland annat både den svarta och den bruna sidenkjolen från La Redoute som det bloggades friskt om för ett tag sedan ute. Kika gärna in här.

Jaha, så var det lördag, skönt med helg. Tyvärr går det oftast alldeles för fort. Speciellt när man är så slutkörd att man sover till kl 11 på förmiddagen. Dagens planer är väl att försöka städa lite och så. Sedan ska jag klä om en pall så den passar in i nya miniköket. Skulle göra det häromdagen men smart som jag är hade jag lagt in häftklamrarna på fel ställe i maskinen och trodde att den var trasig, bravo! Men, men jag är ju lärare - those who can't do, teach =)

Ikväll ska vi fira en femåring och käka lite middag. Har även hört rykten om det kan bli Nintendo Wii-spelande. Exciting =)

Trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0