Dags för sängen

Kom precis hem. Har varit och firat en 13-åring som fyllde år och sedan kollat på den usla matchen hos brorsan. Riktigt usel var den om jag får uttala mig.

Vi kunde faktiskt sitta ute ikväll och grilla lite korv och käka tårta. Efter det hängde vi en stund i källaren och lyssnade på 13-åringen som spelade elgitarr samt lyssnade på lite gamla LP-skivor. Det ni ungdomar, vet ni knappt vad det är, hehe. Körde lite nostalgi med lite Slade och Deep Purple. Det var nämligen sådan musik man kunde vakna till på helgmornarna hemma hos oss ("Paaappa, sänk ljudet!!!!"). Hittade mina gamla skivor, bland annat lite halvpinsamma saker som NKOTB och Milli Vanilli, hihi.

Vi avslutade det hela med att dansa till Disco Inferno och Staying Alive (jag, mamma och brorsan). Den nyblivna 13-åringen ville inte vara med, förstår inte det...

Nu ska jag försöka sussa lite men det dröjer nog en stund. Knappt en vecka har jag varit ledig och har redan lyckats förskjuta dygnet med ett antal timmar. Nattmänniskan går inte att arbeta bort vad det verkar.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0