Bla bla bla

Lillebror åkte hem för en stund sedan så nu sitter jag här o smådeppar igen. Känns lite tråkigt med det mesta för tillfället. Dåligt med pengar, tungt på jobbet och pissig årstid. O den där 30-årskrisen som kom i höstas har inte gett sig än. Jag har inte hunnit med nånting. Jag satt precis och läste mina elevers resedagböcker. De är i england på praktik. Blir lite avis. Jag var så mesig i deras ålder och vågade ingenting och nu känns det lite sent. Tänk om jag vågat lite mer då. Önskar till exempel att jag börjat med dansen tidigare. Känns inte som det kommer att bli en karriär direkt när man börjar vid 30;). Jaja, det är ju kul i alla fall även om jag är lite gammal.

Sömnproblemen kommer såklart som ett brev på posten under mina grubbelperioder. Jobbigt! Jag kan vara hur trött som helst men det går f-n inte att sova, helt hopplöst. På morgonen däremot går det väldigt bra...

Redan söndag i morgon. Helgerna går för fort. Imorgon måste jag rätta uppsatser och grejs som jag i ett svagt ögonblick lovade eleverna att de skulle få tillbaka i veckan. Nåt måste man ju säga när de tjatar. Sedan ska jag ju dansa också, kul. I morron är det fridans (modern dans) som gäller. Det är den bästa förutom att man alltid är full med blåmärken efteråt och har grym träningsvärk i flera dagar.

Nehe, om man ska lägga sig och läsa eller nåt...


Kommentarer
Jamie

Hallå där tjejen!
jag har också sådana perioder och undrar alltid hur jag ska ta mig ur dom och så händer något så banalt som lite solsken och saker känns liiite bättre. Har alltid haft svårt att sova när jag tänker och grubblar på ALLT, aldeles för mycket. Så jag vet hur det är.
Hoppas du känner dig bättre snart. Själv är jag sjuk och det känns som en ångvält kört över mig men det ordnar sig nog med det också förr eller senare...
Ha en bra söndag..
Massor med kramar
Jamie

2008-03-02 @ 15:04:40
URL: http://lifeandstyle.webblogg.se
Camilla

Hopplöst när man börjar gubbla och inte kan sova. Det värsta är ju att dagen efter brukar jag vara som ett tuggummi i huvudet och inte fatta de enklaste sakerna...
Men ha inte åldersnoja, tänk så mycket bättre allt är nu än när man var 15år. Då oroade jag mig mest över vad andra tyckte nu tycker jag som jag vill!

2008-03-02 @ 18:33:31
URL: http://shopalot.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0