Handlingsförlamad

Hej hopp! Sitter här den andra dagen på påsklovet och funderar på vad jag ska hitta på idag. Hade planer på att baka en del under lovet men spisen har gått sönder och vi kommer inte få hjälp med det förrän på torsdag så den planen sprack. Jag tror fan jag har en släng av nån diagnos för jag kan inte komma mig för att göra nåt annat nu när planeringen gick åt skogen. Jag blir märkligt fixerad och irriterad över spiseländet!

Igår lyckades jag i alla fall hitta på följande:

* sortera kartonger på vinden (blev inte mycket bättre dock)
* byta gardiner i köket (och matta men den var så liten så det ser helknäppt ut)
* gå till Ica och hämta ut mitt nya Mastercard och handla lite mat som inte måste tillagas
* ta en cykeltur till Överskottsbolaget
* fika hemma hos brorsan

Shit, jag hann ju med en hel del. Ska försöka ta mig för att städa idag tror jag. Skulle behöva putsa fönster, ser ju för jävligt ur när solen ligger på. Alternativt drar jag ner persiennerna, får se :)



Kommentarer
Josefine

Du hinner ju med massor!

2009-04-07 @ 18:17:02
URL: http://blaeld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0