Snart påsklov!

Snart är det slut på denna arbetsdag och endast en återstår innan det är dags för påsklov!! Shit, va skönt det ska bli! Igår hade jag en dag på jobbet då jag bara kände mig totalt less så det känns som det är behövligt.

Efter den kassa dagen på jobbet var jag på föreläsning och där blev dagen genast bättre. Mycket bra var den! Den handlade om ADHD och Aspergers syndrom. Efter detta var det dags för pub quiz och äntligen var det dags för oss att vinna igen. Ordningen är återställd ;). Så dagen slutade på ett bra sätt i alla fall.

Nu har jag snart dagens sista lektion. Ikväll ska jag dansa ett par timmar och sen är det nästan fredag, wihooo!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0