Snart lov

Bara timmar kvar till sportlov nu! Visserligen har jag samlat på mig en stor hög med uppsatser och prov att läsa men det är ju skönare att kunna sitta hemma i soffan och göra det. Inga planer under lovet eftersom jag är helpank, men det ska bli skönt att ta det lugnt en vecka i alla fall.

Ikväll ska vi till Magnus och fira födelsedag. Det bjuds på mat har jag hört och så kommer svärföräldrar med hundar och hela konkarongen, trevligt.

Nu ska jag kolla så att alla IG-varningar, åtgärdsprogram och annat skoj är i sin ordning. Sedan väntar 2 lektioner innan lovet kan börja, wihooo!


Kommentarer
Ulrika

Härligt! Jag får inget lov.

2009-02-13 @ 13:20:40
URL: http://colorelle.blogg.se/
Ulrika

Skönt att du får lite lov! Själv är det fullt upp men godkänt från sista parktiken. Jippie!

2009-02-13 @ 23:13:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0