Sportlovsrapport

I morgon är det redan fredag och sportlovet är nästan slut!! Det har gått för fort som vanligt. Jag har i alla fall hunnit med att göra lite saker och träffa lite människor. Måndagen började ju mindre skoj med tandläkarebesök men lika bra att få det gjort. I tisdags var jag i Västerås och tränade på Daniels jobb efter en runda på stan. Det blev även en kortisrunda på Ikea. Jag köpte värmeljus och batterier, haha.

Jag har hunnit med att fika med brorsan och idag hade jag besök av Ulrika och knoddsen som för övrig var med i tidningen förra veckan (tjuvar din bild Ulrika).

Imorgon blir det möjligen en runda på stan med ovan nämnda vän samt tacos hos mamsen på kvällen. Ja och sen är det ju nästan måndag igen. Tur att det snart är påsklov =).





Isabelle och Rasmus har byggt snögubbe :)

































Kommentarer
Josefine

Ja tiden går snabbt till påsk!

2009-02-19 @ 21:09:16
URL: http://blaeld.blogg.se/
Petra Bloggar

hihi vilka sötisar! :-D

2009-02-20 @ 14:20:59
URL: http://www.petrabloggar.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0