Måste gnälla...

Äntligen är den här arbetsveckan slut! Det har varit riktigt jobbigt i slutet av veckan. Jag tror att jag har svårt att inte ta in allt som berättas för mig och när något händer på lektionerna känns det svinjobbigt. Att hela dagarna umgås med människor tar på krafterna, speciellt när det finns så många ungdomar i skolan med problem som de har behov att berätta om eller som resulterar i att de är arga och frustrerade. Och inte kan man göra mycket för att hjälpa dem heller, känns så tröstlöst. Igår kändes det som om jag inte fixar det här jobbet längre, men men, lite vila så brukar det gå över. Jag blir bara så trött!! Det är ett jävla skitsamhälle vi lever i kan jag meddela. Kan inte folk bara ta hand om varandra och försöka göra sitt bästa?

Jaja, nu får det vara färdiggnällt för idag. Ska bara ta det lugnt ikväll och glo på TV ikväll och vila upp mig. I morgon är det 87-årskalas i Karlskoga =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0