Nya tider

Haft en helt ok dag på jobbet idag. Inga större kaotiska inslag idag. Inga smockor eller annat :). Och i morgon är det redan onsdag, 4 och en halv vecka till sportlov! Efter det får jag det lite lugnare då några klasser ska ut på praktik. Då kanske man kan få tid att ta tag i alla pappershögar som växer på skrivbordet. Något att se fram emot...

Apropå det, efter det otroligt värdelösa 2008 försöker jag nu se framåt mot ett mer positivt 2009! Redan nu finns några små ljusglimatar att se fram emot.

♥ Daniel blir förhoppningsvis av med firman och blir anställd vilket betyder LÖN!! Tänk vad rika vi kommer känna oss med TVÅ löner istället för min lilla lärarlön.

♥ Sista helgen i januari ska vi på kryssning med mamma och Leffe, det blir skoj.

♥ I april far jag till Florens med jobbet några dagar, mycket trevligt.

♥ Mamma ska bygga pool!! Bada i sommar!

Ni ser, det kan bli ett bra år detta! Håller tummarna för det =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0