Joggat

Idag har jag och brorsan sprungit ett litet pass i skogen. Första joggingrundan på åratal för mig men det gick helt ok. Dock blev det ingen lång runda men man får ju börja försiktigt. Förhoppningsvis kan jag ta tag i mig själv och springa fler gånger. Jag har en tendens att köra en gång och sen blir det inget mer. Ska försöka få igång flåset lite innan dansterminen börjar. Är sugen på en massa kurser i höst, jazz, modernt, salsa (som jag dansat förut) streetjazz, lyrisk jazz och en massa annat kul. Får se vad tiden och pengarna räcker till.

Nu blir det duschen och sen ska det grillas (om det inte kommer mer regn).




Kommentarer
Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett presentkort värt 300kr hos Smycken4u-smycken online.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-presentkort-300kr.html



Var gärna med :)

2009-08-01 @ 17:31:00
Magnus

Vad duktig du är!! Heja heja : )

2009-08-02 @ 16:11:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0