Dagen tog sig...

I morse kändes allt skit. Var bara deppig och uttråkad. Vid lunch gjorde jag slag i saken och satte mig bakom ratten för första gången på åratal. Det har varit min värsta ångest, tycker det är skitläskigt. Hur som helst åkte vi ut till mamma och käkade lunch och solade och badade i poolen. Till kvällen blev det melon och parmaskinka (Daniel kunde dricka vin för en gångs skull eftersom jag var chaufför:). Lyckades även ta mig hem utan missöden och parkera bilen på gården, wihoo. Nu sitter jag på balkongen  med en kall cola. Det är fortfarande 30 gtader ute, hur skönt som helst. Här tänker jag sitta en stund med en bok tror jag, Daniel kikar på fotboll. Tror vi båda känner oss rätt nöjda just nu.



Kommentarer
Ulrika

Jag är också rätt nöjd =)

2009-06-28 @ 21:02:28
URL: http://colorelle.se
Anonym

Hej vilken fin blogg du har!



Kram Gunilla i Singapore

2009-06-28 @ 21:44:16
LOVISA

Vad bra att du satte dig bakom ratten och inte låter ångesten styra alltförmycket. :)

2009-06-29 @ 10:02:42
URL: http://tidtid.blogg.se/
Keno

Bra jobbat!!!!

2009-06-29 @ 10:36:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0