Hej hopp

Idag har jag varit lite produktiv och bakat. Det blev kanelbullar, kokostoppar och rågsiktskakor. Har även haft testpanelen här och provsmakat bullarna: mamma och Leffe. Leffe tog två så jag tror de blev godkända. I övrigt har jag sprungit två vändor till affären (minnet sviktar) och lagat mat ett par gånger. Föga intressant att läsa om...

I morgon är det midsommarafton. Det blir en lugn sådan eftersom vissa av oss här hemma inte kan gå. Nu har han visserligen en rullstol att åka i men det är jobbigt att putta på i uppförsbackarna :). Vi börjar hur som helst morgondagen med lunch hos mormor och sen blir det grilla på kvällen om vädret tillåter. Just nu ser det ju inte så bra ut men man vet aldrig...



Kommentarer
Ulrika

Man får kanske bjuda in sig själv på en fika ihelgen? :o)Trevlig midsommar!! Kram

2009-06-19 @ 08:09:39
Jenny

Det får man men det får bli i morgon i så fall för på söndag ska jag hjälpa Magnus att flytta hem till bonnvischan :)

2009-06-19 @ 09:59:11
URL: http://jennysblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0