Jag är sämst!

Råkade via en arbetskamrats blogg klicka in mig på en av mina elevers blogg där jag fick se hur hon spydde galla över mig. Härligt! Men det hör väl till yrket att vissa ska hata en, vad vet jag. Får väl jobba på det nästa år. Hon tyckte jag kunde skriva nåt själv om mitt "fucking jävla liv som svenska lärare" (svensklärare)... =). Ja inte fan är det livet så kul alla gånger. Förhoppningsvis finns det andra som inte håller med. Eller så är jag kass helt enkelt. Skönt att det är lov om ett par dagar!



Kommentarer
Lojsan

Skit i den eleven, vi älskar ju dig Jenny!! =D

2009-06-10 @ 15:17:29
URL: http://bromanl.blogg.se/
Anonym

Det finns alltid besvikna elever som skyller allt på sina lärare. Bara att strunta i. Tänk på alla positiva kommentarer du fått istället. Kram

2009-06-10 @ 20:14:43
Jenny

Tack Louise!! Känns bra att höra =)

2009-06-11 @ 23:14:49
URL: http://jennysblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0