Studentmiddag

Är nyss hemkommen från avslutningsmiddag med mina studenter. Vi hade samlat alla tre hotell- och restaurangtreorna för lite mat och andra trevligheter. Trots att jag slitit och svurit över dem många gånger de senaste tre åren kommer det nog att kännas lite ledsamt att lämna dem. De var ju den första klassen jag var mentor för. Mycket har hänt sedan de började för tre år sedan. Jag hade kul ikväll och jag hoppas att de hade det också.
 
På lördag är det dags. Då springer de ut från skolan för sista gången. Kommer ihåg att det kändes skönt men konstigt att sluta skolan. Det var ett par år sedan nu. 1996 närmare bestämt. Då var mina studenter 6 år gamla...
















Student 1996


Kommentarer
Anette

Usch så snabbt tiden går, själv slutade jag Rinman -98...



Hoppas du får det bra nu när betyg är satta och du kan ha lite semester ;)

2009-06-03 @ 09:02:54
URL: http://nettansliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0