Tjohej!

Jahapp, då var det sommarlov. Känns alltid lika konstigt när det börjar. De sista veckorna i skolan är alltid helt hysteriska och sen tar det plötsligt slut. Det brukar ta några dagar att varva ner. Normalt sett brukar jag vara hemma själv på dagarna innan Daniel har semester men eftersom han är nyopererad och aningen handikappad är vi båda hemma. Kommer förmodligen att bli galen =)

Vi har inga som helst planer i sommar eftersom Mr Gordo himself inte kommer kunna gå de närmsta månaderna. Men men, mammas pool är snart klar så vi hoppas på najsigt väder här hemma.

I morgon, min första helt lediga dag, kommer nog bli ganska soft. Ska bara ta det lugnt hela dan för att sedan eventuellt träffa lite kompisar på after work (för dom då, mohahaha, after slapp för mig). Dock blir det nog lugnt med tanke på att jag festade till lite mycket förra helgen, helt improviserat, och dessutom har jag lyckats dricka vin varje dag den här veckan. Oops! Börjar bli lite dyrt det här...

Nu blir det nog till att lägga sig i soffan (som jag numera sover i när D ligger med sitt ben i ställning i sovrummet, grymt skön är den att sova i har jag upptäckt) och kika på lite Seinfeld.

Tjipp o gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0