Klen

Nu börjar jag bli trött på förkylningar! Nu har jag känt mig sjuk i en vecka och det är inge kul! Känner mig något bättre idag i alla fall. En massa roliga danspass har jag missat, skiit! Och inte hjälper vädret! Man kan tro det är julafton med all snö ute. Iofs brukar det väl inte vara snö då.... Vi borde kanske flytta fram hela julen till mars. Nej, hit med lite sol och vårvärme!!

Positivt är att det snart är helg! Har inga direkta planer. Lite käk med brorsan i morgon kväll bara. Daniel är i Holland med skridskoungdomar så jag är gräsänka i vanlig ordning, vilket är rätt skönt ibland. Min ensamvargsgen är ganska stor nämligen.

Nu ska jag ta lite att äta innan det är dags att fara till jobbet för dagens enda lektion. Passar på att njuta av att mina ettor är på praktik. Nästa vecka är de små ligisterna tillbaks så då kommer jag veta att jag lever :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0