Time flies!

Ja, se det snöar! Det var väl...inte så roligt! Onödigt med snö i mars tycker jag! Redan den 23 mars och mammas födelsedag. Grattis, grattis och hurra!! Mamsen firades i helgen. Det bjöds på god mat och tårta. 52 bast blir hon idag (sorry att jag outar din ålder mammi=). 20 år äldre än jag blir i år alltså, vilket känns helt och hållet orimligt eftersom jag alldeles nyss fyllde 22. Ännu mer orimligt är att min lillebror fyller 30 om mindre än en månad!! Det måste ha blivit nåt fel med räkningen nånstans...

Apropå att tiden går fort är det snart dags för påsklov, wihooo!! Bara denna vecka och nästa kvar sen är det ledigt en vecka. Det känns inte helt fel faktiskt. Sen är det inte länge kvar till sommarlovet. Min klass tar studenten i år. Det är den första klassen jag varit mentor för så det känns lite speciellt. Jag gillar dem,mina treor, även om vi haft våra duster. Det är alltid roligast att ha treor. De är oftast lite mer vuxna. Idag var de något förvirrade dock. En tjej trodde att det var fredag!! Kan bli en jobbig vecka haha!! En annan elev hade "hjärnsläpp i pallet". Dom är roliga =)

Nej, nog om detta. Vad ska man äta idag tro? Ta tag i det kanske...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0