Tisdag

Tisdag idag och bara fyra dagar kvar till påsklov!! Idag har jag första lektionen efter lunch så jag har suttit hemma och jobbat lite. Har fått något bättre koll på min planering i alla fall. Snart är det dags att ge sig iväg tilljobbet. Tror jag tar en promenad dit idag, det är ju kanonväder! Har laddat mp3-spelaren med lite najsig music. Ikväll är det danstajm igen, alltid kul. Dock är jag fortfarande stel sedan hästpasset i torsdags!!

Snart är det lov som sagt. Det kommer inte att sitta i vägen. I helgen blir det nog en tur till Karlskoga då Daniels papps fyller år. Annars har jag inget planerat för lovet. En rejäl vårstädning och rensning är det enda.  Veckan efter lovet sticker jag och ett gäng kollegor till Florens på studie/kultur-resa. Blir nästan som lov igen =). Sen är det inte långt till sommarlovet, wihooo!

Nu ska jag ta mig till jobbet. Tjohej!!


Kommentarer
Magnus

Lov is in the air!!!

2009-04-01 @ 09:17:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0