Tisdag

Sitter hemma och rättar lite uppsatser nu på förmiddagen. Ska sedan in till jobbet för en lektion, möte med en elev och konferens med lärare från de andra gymnasiekolorna i stan. Jag är inte såsugen på nåt av det faktiskt. Jag har en tung period just nu. Allt känns segt och jag är trööööött! Men, snart är det påsklov i alla fall =)

Ikväll ska jag nog försöka genomföra en danslektion. Shit vad seg man blir av att bara vara hemmaoch dega. Men vad gör man när man får feber hela tiden? Det ska bli kul att få dansa lite i alla fall.

I morgon blir det födelsedagsfika hos en kompis. Hon och en annan kompis har dessutom fått jobb så det blir fira rejält! Grattis Ulrika och Sandra!!



Kommentarer
Rocketqueen

Skönt med lite dans! Och vilken härlig tulpan. Passar bra nu när solen börjar våga sig fram igen!

2009-03-18 @ 06:39:55
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Magnus

VILKEN SOL!!!!!

2009-03-18 @ 15:57:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0